Diverse clubs uit de Eredivise gaan de samenwerking aan met Pabo, de grootste online seksshop van Europa. Bij FC Groningen en NAC Breda zal het bedrijf onder meer op de reclameborden worden geplaatst. Dat melden de regionale media RTV Noord en Omroep Brabant.
Het doel van de seksshop van de samenwerking met de voetbalclubs is om lingerie onder de aandacht van bezoekers van voetbalwedstrijden te brengen, zo geeft Robbert Klaver, commercieel directeur van Groningen, aan. "De man zou dan een mooi setje voor de vrouw kunnen kopen. En waar kan een bedrijf nou beter mannen bereiken dan bij een voetbalclub? Pabo wil af van het imago van een shop die alleen seksartikelen verkoopt. Vanaf nu willen ze vooral de aandacht op de lingerie vestigen."
Naast Groningen kiest dus ook NAC ervoor om in zee te gaan met de sekswinkel. "NAC Breda heeft ons benaderd om iets te doen in voetballerij. Wij zijn op zoek naar een manier om een groot publiek te bereiken", zegt Audrey van Ham, category director van Pabo. "Voetbal is daar de uitgelezen kans voor, omdat achter de meeste mannen een supervrouw zit. En die is vaak niet mee. We willen daar eigenlijk de aandacht op vestigen. Los van de aandacht die naar het voetbal gaat, is het leuk om de vrouw te verrassen met iets spannends."
De erotische webwinkel gaat ook FC Utrecht, Heerenveen, ADO Den Haag, FC Groningen en Excelsior sponsoren.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen