Gerbrands over Philips: "We begrijpen de impact"

22 april 2015, 10:30

Na alle festiviteiten rond het kampioenschap viel het nieuws dat Philips stopt als shirtsponsor rauw op het dak van veel PSV-supporters. Algemeen directeur Toon Gerbrands is al druk op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, maar begrijpt dat het voor PSV-fans even slikken is dat Philips van het shirt verdwijnt.

"We begrijpen de impact van dit moment. Maar de banden blijven onverminderd sterk en het uiteindelijke doel is dat PSV met een nieuwe sponsordeal de commerciële inkomsten van de club kan vergroten. Daar zijn Philips en PSV samen van overtuigd", laat Gerbrands weten in een eerste reactie op de clubwebsite.

Overigens blijft Philips na de zomer van 2016 wel als belangrijke subsponsor aan de Eindhovense club verbonden. "We willen de inhoud van de relatie aanpassen aan de ambitie van de onderneming. Hiermee gaan we een toekomstbestendige relatie opzetten en onze substantiële samenwerking nieuwe inhoud geven. We geven PSV hiermee tevens ruimte om te groeien", legt Hans de Jong, CEO van Philips Benelux, uit.

Pak 100x je inzet als PSV minimaal 2 keer scoort tegen Heerenveen!

Pak 100x je inzet als PSV minimaal 2 keer scoort tegen Heerenveen!

  • Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+

Reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen