Feyenoord gaat langer door met hoofdsponsor EuroParcs. De Rotterdamse club meldt dinsdag via de officiële kanalen dat de optie in het contract is gelicht, waardoor de samenwerking wordt verlengd tot medio 2023.
De EuroParcs Group prijkt voor het derde seizoen op het shirt van Feyenoord. Eerst met het merk Droomparken, nu met EuroParcs. "Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen", aldus commercieel directeur Joris van Dijk.
EuroParcs Group zegt de vruchten te plukken van de samenwerking. "Het hoofdpartnership met Feyenoord heeft een enorm positief effect op onze organisatie en de naamsbekendheid voor ons merk EuroParcs. Zeker nu ons tweede merk Droomparken volledig opgaat in EuroParcs. Sponsoring van Feyenoord geeft het merk EuroParcs een enorme boost", reageert directielid Andries Bruil. "Vanaf de start zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden."