Villa verlaat ziekenhuis na gerichte behandeling

12 februari 2013, 15:54
0 reacties
Maak ons je Google-favoriet

David Villa heeft dinsdag het ziekenhuis verlaten. De aanvaller van FC Barcelona was een dag eerder opgenomen vanwege een nierkoliek. Hij kreeg vervolgens enkele uren een gerichte behandeling om de nierstenen te laten verdwijnen.

De 31-jarige Villa kwam afgelopen zondag nog in actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Getafe (6-1). De Spaanse international speelde de volledige negentig minuten en maakte het derde van in totaal zes doelpunten.

Zijn inzetbaarheid in het komende competitieduel met Granada, komende zaterdag, is hoogst onwaarschijnlijk. Villa is dit seizoen niet zeker van een basisplaats bij Barça.

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen