Kenneth Taylor heeft dinsdagavond in Antwerpen de Pro League-wedstrijd van de Nederlandse hockeyvrouwen tegen België bezocht. De aanwezigheid van de 21-jarige middenvelder van Ajax is niet onopgemerkt voorbijgegaan.
Een foto van een aandachtig kijkende Taylor is gedeeld door Hockeynl, een Instagram-account van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) met meer dan 100.000 volgers.
"Wie zat daar nou op de tribune gisteren bij Oranje tegen de Belgen?", is de (retorische) vraag die bij de foto wordt gesteld. Ook wordt Ajax, de werkgever van Taylor, in het bericht getagd.
Ajax is vorige week de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen. Komende zaterdag staat de eerste oefenwedstrijd op het programma. De ploeg van Maurice Steijn speelt dan tegen FC Den Bosch. De internationals sluiten volgende week aan.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Misschien moeten we gewoon eens niet overal over zeuren. Het is een gratis site, je hebt de keuze uit welke berichte je wel wilt lezen (aanklikt) en welke niet. Wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van het op artikelen klikken die je interesse niet hebben om vervolgens te gaan lopen klagen. Wat dat betreft zijn voetbalsites een prima afspiegeling van de huidige maatschappij. Klagen, klagen, klagen... alsof iedereen zijn eigen zaakjes zo goed op orde heeft en niets beters te doen hebben.
Ik reageerde nog begripvol dat ik het wel snap waarom ze het doen, commercieel gezien. Maar dit is een voetbalwebsite en de kop was suggestief. Mensen klikken erop met de gedachte dat ie ergens gespot was voor een eventuele transfer. Dat je dan 3 alineas verder erachter komt dat hij gewoon een hockeywedstrijd bezocht, mag best wat van gezegd worden. Als ze commercieel ingesteld zijn, moeten ze ook naar klachten of suggesties luisteren. Dat is "in hemelsnaam de toegevoegde waarde". Voegt meer toe dan met dooddoeners klagen over klagers.
Ik maak dan wel ff een dom grapje, maar dit is wel heel droevig hoor fcupdate. Ik weet dat het komkommertijd is en een gratis website het van de "clicks" moet hebben, maar je mag best een beetje stijl en klasse behouden. Social media posts copy/pasten en er dan een voetbalsausje overheen gooien...
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Misschien moeten we gewoon eens niet overal over zeuren. Het is een gratis site, je hebt de keuze uit welke berichte je wel wilt lezen (aanklikt) en welke niet. Wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van het op artikelen klikken die je interesse niet hebben om vervolgens te gaan lopen klagen. Wat dat betreft zijn voetbalsites een prima afspiegeling van de huidige maatschappij. Klagen, klagen, klagen... alsof iedereen zijn eigen zaakjes zo goed op orde heeft en niets beters te doen hebben.
Ik reageerde nog begripvol dat ik het wel snap waarom ze het doen, commercieel gezien. Maar dit is een voetbalwebsite en de kop was suggestief. Mensen klikken erop met de gedachte dat ie ergens gespot was voor een eventuele transfer. Dat je dan 3 alineas verder erachter komt dat hij gewoon een hockeywedstrijd bezocht, mag best wat van gezegd worden. Als ze commercieel ingesteld zijn, moeten ze ook naar klachten of suggesties luisteren. Dat is "in hemelsnaam de toegevoegde waarde". Voegt meer toe dan met dooddoeners klagen over klagers.
Ik maak dan wel ff een dom grapje, maar dit is wel heel droevig hoor fcupdate. Ik weet dat het komkommertijd is en een gratis website het van de "clicks" moet hebben, maar je mag best een beetje stijl en klasse behouden. Social media posts copy/pasten en er dan een voetbalsausje overheen gooien...