Het thuisshirt van Ajax voor het seizoen 2023/24 lijkt uitgelekt. Op social media gaan foto's rond van het nieuwe tenue, dat niet goed wordt ontvangen door de aanhang van de Amsterdamse club.
Eén van de kritiekpunten is dat de rode baan niet helemaal doorloopt. Ook de V-hals roept weerzin op. Daarnaast staat het logo op een opvallende plek: in het midden van de rode baan, tussen de logo’s van Adidas en Ziggo.
'Het lijkt net een rompertje', luidt een van de vele reacties op Twitter. 'Afschuwelijk, dit kan toch niet waar zijn?', reageert iemand. 'Hiervoor mogen de supporters wel op de barricade. Wat een gedrocht van een shirt, in niets meer Ajax…', schrijft een ander.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
niet echt, maar het is marketing en bedoeld om te verkopen. Dan kan je er maar beter wat van maken, de designer zal goed betaald krijgen. De sponsor vind het vaak ook tof als de naam met positiviteit wordt gelinkt. Het gaat al lang, al heel lang niet meer om alleen voetbal - kijk maar naar de salarissen. Het zijn investeringen, net als het shirt.
Man wat oogt dit goedkoop zeg. Lijkt echt op een shirt voor een club in een lagere divisie.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
niet echt, maar het is marketing en bedoeld om te verkopen. Dan kan je er maar beter wat van maken, de designer zal goed betaald krijgen. De sponsor vind het vaak ook tof als de naam met positiviteit wordt gelinkt. Het gaat al lang, al heel lang niet meer om alleen voetbal - kijk maar naar de salarissen. Het zijn investeringen, net als het shirt.
Man wat oogt dit goedkoop zeg. Lijkt echt op een shirt voor een club in een lagere divisie.