Door TV-aanbieders KPN, T-Mobile, Vodafone/Ziggo en Delta is er een bod uitgebracht om de Eredivisie-rechten over te nemen van ESPN. Dat wist De Telegraaf dinsdagavond te melden, wat vervolgens ook werd bevestigd door zakenman Chris Woerts bij Vandaag Inside. Nederlandse clubs zouden flink kunnen profiteren als de rechten van de Eredivisie naar de combinatie van de TV-aanbieders gaan.
Het leek een gelopen koers voor de TV-aanbieders, nadat ze niet met een bod op tafel kwamen en de Nederlandse clubs het liefste zo snel mogelijk duidelijkheid wilden hebben. Nu lijkt er toch wat te veranderen, want er is een bod uitgebracht wat ook nog eens hoger zou zijn dan wat ESPN zou willen betalen. De TV-aanbieders zouden jaarlijks vijftig miljoen euro meer op tafel leggen dan de huidige rechthebbende, ESPN.
De clubs zouden jaarlijks tweehonderd miljoen euro - exclusief bonussen - tegemoet kunnen zien, terwijl voor deze periode ESPN 167 miljoen wilde neerleggen. Het aanbod van de TV-aanbieders is voor de clubs in ieder geval aantrekkelijk, maar nu is het aan de Eredivisie CV om de aanbiedingen in overweging te nemen. De Nederlandse kabelaars legden dinsdag hun bod voor aan Eredivisie CV-directeur Jan de Jong en de mediacommissie van de Eredivisieclubs.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Maar wat betekent dit voor de klanten? Makkelijker en goedkoper toegang tot eredivisiewedstrijden, of juist forse prijsstijgingen? Dat verhoogde bod moet ergens vandaan komen. Het is misschien goed voor de clubs, maar is dat ook zo voor de klanten van de tv aanbieders?
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Maar wat betekent dit voor de klanten? Makkelijker en goedkoper toegang tot eredivisiewedstrijden, of juist forse prijsstijgingen? Dat verhoogde bod moet ergens vandaan komen. Het is misschien goed voor de clubs, maar is dat ook zo voor de klanten van de tv aanbieders?