De thuiswedstrijd van FC Groningen tegen FC Utrecht, zaterdag in Euroborg, staat volledig in het teken van de Doe Een Wens Stichting Nederland. De instelling, sinds 2010 maatschappelijk partner van FC Groningen, staat eenmalig met naam en logo op het shirt van de thuisploeg. Hoofdsponsor Essent en rugsponsor Energy Valley Topclub hebben hun sponsorruimte hiervoor ter beschikking gesteld.
De Doe Eens Wens Stichting ondergaat per 1 januari een naamswijziging en gaat verder als Make-A-Wish Nederland. Door de actie rond FC Groningen- FC Utrecht hoopt de stichting deze wijziging onder de aandacht te brengen. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen is bijzonder blij dat Essent en Energy Valley Topclub medewerking verlenen aan het initiatief. "Dat is natuurlijk een fantastisch gebaar."
De Doe Eens Wens Stichting Nederland zet zich in om de liefste wens van kinderen tussen de drie en achttien jaar met een levensbedreigende ziekte te vervullen.