Ajax heeft een fraaie prijs in de wacht gesleept voor een actie die heeft plaatsgevonden rond de 26ste landstitel. De schaal die werd verdiend in het coronaseizoen werd voor de fans omgesmolten en verdeeld over de meer dan veertigduizend seizoenkaarthouders. En die actie is deze week in de prijzen gevallen.
In het Franse Cannes werd een leeuw in de wacht gesleept, vergelijkbaar met het winnen van een Oscar, maar dan in de marketingwereld. Deze leeuw kwam de Amsterdammers toe vanwege de creativiteit in deze marketingactie en leverde de hoofdprijs op in de categorie public relations (pr), zo staat te lezen op de clubsite.
"We zijn enorm blij dat we onze meest recente schaal in aanwezigheid van onze fans konden ontvangen, en kijken nu al weer uit naar het volgende zilverwerk wat we hopen te behalen op het veld", reageert Menno Geelen, commercieel directeur Ajax. "Maar we zijn ook onverminderd trots op de wereldwijde waardering voor ons creatieve werk buiten het veld, en deze leeuw voor Piece of Ajax in het bijzonder."
Lees terug: Ajax smelt kampioensschaal om en geeft fans een deel
De Cannes Lions, een Internationaal Reclamefestival van Cannes, worden deze week uitgereikt tijdens het jaarlijkse 'Festival of Creativity'. Alleen marketingactiviteiten uit 2021 worden daar nog beoordeeld, dus alle acties van het huidige kalenderjaar, waarin Ajax overigens ook kampioen werd, tellen niet meer voor de eervolle prijs.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.