Het uitshirt van Feyenoord voor het nieuwe seizoen is zaterdagochtend uitgelekt. FootyHeadlines, dat eerder het thuisshirt van seizoen 2024/25 naar buiten bracht, toont foto’s van het nieuwe tenue van de Rotterdammers. Fans van de regerend landskampioen van de Eredivisie ergeren zich aan één detail van het shirt.
Feyenoord gaat z'n uitwedstrijden volgend seizoen spelen in het zwart. De club uit Rotterdam-Zuid heeft Castore als kledingsponsor en gaat voor het eerst spelen met MediaMarkt, de nieuwe hoofdsponsor, op de borst. De kraag is groen met wit, waarmee Feyenoord doelt op de iconische groen-witte vlag die staat voor Rotterdam.
Fans van Feyenoord reageren over het algemeen positief op het nieuwe shirt, maar storen zich wel aan één detail. Het logo op de linkerborst is namelijk in het zwart-wit, net als de hoofdkleur van het shirt. Volgens supporters hoort het Feyenoord-logo ten alle tijden rood-wit te zijn, maar de shirtontwerpers lijken hier geen boodschap aan te hebben.
🔗 Slot richt zicht tot publiek, maar krijgt tegenvallende reactie: Bijlow grijpt vervolgens in
Feyenoord-trainer Arne Slot maakte tijdens de huldiging naar aanleiding van de bekerwinst van de gelegenheid gebruik om Quilindschy Hartman een hart onder zijn riem te steken.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Zeker een mooi shirt! Ik erger me niet perse aan de kleur van het logo, máár ik denk wel dat het rode van het logo echt heel erg mooi in het tenue had gepast.
Inderdaad prachtig shirt. Waar zaniken die Feyenoorders over, het UIT shirt. Hun thuis shirt wordt tenminste niet verkracht als bij mijn club (Ajax) waar de baan stopt en we decennialang (-1 jaar) met een smurf op onze borst lopen. Wat mij betreft gaan die creatievelingen van die geldbeluste kledingbedrijven helemaal los op het uitshirt maar van het thuis shirt blijf je af!
Deze plaat staat ook op repeat want hoor elk jaar hetzelfde aan de andere kant vd maas. Vervolgens worden er weer miljoenen van verkocht. Begint op een hype actie te lijken en dit is gewoon een advertentie ipv een nieuwsbericht.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Zeker een mooi shirt! Ik erger me niet perse aan de kleur van het logo, máár ik denk wel dat het rode van het logo echt heel erg mooi in het tenue had gepast.
Inderdaad prachtig shirt. Waar zaniken die Feyenoorders over, het UIT shirt. Hun thuis shirt wordt tenminste niet verkracht als bij mijn club (Ajax) waar de baan stopt en we decennialang (-1 jaar) met een smurf op onze borst lopen. Wat mij betreft gaan die creatievelingen van die geldbeluste kledingbedrijven helemaal los op het uitshirt maar van het thuis shirt blijf je af!
Deze plaat staat ook op repeat want hoor elk jaar hetzelfde aan de andere kant vd maas. Vervolgens worden er weer miljoenen van verkocht. Begint op een hype actie te lijken en dit is gewoon een advertentie ipv een nieuwsbericht.