Roda-directeur hoopt op geld via sociale media

0 reacties
Ger
11 februari 2012, 13:50

Algemeen directeur Marcel van den Bunder van Roda JC is via de sociale netwerksite LinkedIn op zoek naar extra inkomsten voor de Limburgse equipe. De financieel noodlijdende club is door de KNVB nog altijd in categorie 1 ingedeeld.

Van den Bunder vraagt via zijn persoonlijke pagina op LinkedIn aan zijn relaties een telefoonabonnement te nemen bij de maatschappij die één van de sponsors is van Roda JC. In ruil daarvoor krijgen ze een tegoedbon van dertig euro. "Mijn verzoek maakt onderdeel uit van een grote actie die ervoor moeten zorgen dat de omzet van de club omhooggaat. Daar ga ik niet omheen draaien", laat Van den Bunder weten in De Telegraaf.

"De mensen die zich abonneren, krijgen een waardecheque die ze bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor hun halve seizoenskaart. Natuurlijk krijgen wij bij ieder nieuw lid dat zich aanmeldt via deze actie een percentage van het abonnementsgeld. Mijn netwerk op Linkedin bestaat uit circa duizend mensen, die dit bericht weer doorsturen naar derden zoals amateurclubs. We hebben er al de nodige reacties op gehad."

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop
0 reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen
Measurement pixel