Feyenoord bereidt een nieuwe aanbieding voor om het verblijf van Raheem Sterling in De Kuip te verlengen, zo meldt FR12. Hoewel Engelse media eerder meldden dat de club afscheid zou nemen van de aanvaller, wil Robin van Persie de voormalig Engels international juist behouden voor komend seizoen. In Londen vinden momenteel gesprekken plaats tussen de Rotterdamse club, de entourage van Sterling en zaakwaarnemers bureau Muy Manero.
De vleugelspeler tekende in februari een kortlopend contract dat na de laatste competitiewedstrijd afloopt. Tot dusver kwam Sterling tot zeven optredens in de Eredivisie, waarin hij goed was voor één assist. Desondanks ziet Van Persie in hem een waardevolle kracht voor de Champions League. Feyenoord verzekerde zich afgelopen weekend definitief van deelname aan de competitiefase van dat Europese toernooi. De aanstaande aanbieding komt voornamelijk uit de koker van de trainer en de speler kan het voorstel binnen 24 uur verwachten.
Tijdens een persmoment reageerde Van Persie op de verhalen over een definitief vertrek. De oefenmeester, die onlangs bevestigde dat hij ook volgend seizoen voor de groep staat, benadrukte zijn zeggenschap over de selectie. "Ik ga over mijn staf en over de spelers", gaf de trainer aan. "Ik kan me toch juist nu focussen op wat ik vind van potentiële versterkingen die voor ons kunnen gaan spelen? Juist nu heb ik de tijd om te kijken hoe spelers het hebben gedaan en kan ik ze op basis van het hele seizoen beoordelen. Dat is volgens mij logisch", zo verklaarde hij.
Of Sterling daadwerkelijk ingaat op de nieuwe aanbieding van de Rotterdammers, is nog niet duidelijk. De aanvaller staat namelijk ook in de belangstelling van clubs van buiten Europa en uit de Serie A. Zelf is Sterling er nog altijd van overtuigd dat hij na een goede voorbereiding van meerwaarde kan zijn voor een elftal.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
@Veluwe trainingen kan je dit seizoen weinig waarde aan hechten. Als je het moet geloven zijn borges en diarra superspelers op de training. Ik geloof echt wel dat ze zich uit de naad trainen, dat even ter zijde, maar het contrast tussen trainen en wedstrijd mag nooit ZO groot zijn
Kan me niet voorstellen dat dit waar is. Laat niets zien en kost veel. Zet er maar een jeugdspeler neer. Net zo goed
houden hele voorbereiding laten meedraaien met een winterclausule als hij niet presteert mag hij gaan als hij wel presteert minimaal 20 miljoen . hij kan heus nog wel voetballen alleen zn timing met akties en reactie moeten weer verscherpt worden .
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
@Veluwe trainingen kan je dit seizoen weinig waarde aan hechten. Als je het moet geloven zijn borges en diarra superspelers op de training. Ik geloof echt wel dat ze zich uit de naad trainen, dat even ter zijde, maar het contrast tussen trainen en wedstrijd mag nooit ZO groot zijn
Kan me niet voorstellen dat dit waar is. Laat niets zien en kost veel. Zet er maar een jeugdspeler neer. Net zo goed
houden hele voorbereiding laten meedraaien met een winterclausule als hij niet presteert mag hij gaan als hij wel presteert minimaal 20 miljoen . hij kan heus nog wel voetballen alleen zn timing met akties en reactie moeten weer verscherpt worden .