Feyenoord speelt volgend seizoen in de Champions League. De ploeg van Robin van Persie heeft zondagmiddag met een 1-1 gelijkspel tegen AZ de tweede plaats in de Eredivisie veiliggesteld, maar mag daar vooral de concurrentie voor bedanken.
Feyenoord speelde zondagmiddag een ontluisterende eerste helft tegen AZ. De Alkmaarders kregen vanaf de eerste minuut druk op de nummer twee van de Eredivisie, waar Feyenoord niet mee om kon gaan. Slordig balverlies in de opbouw werd al na één minuut spelen genadeloos afgestraft door de bezoekers. Troy Parrott zette AZ met een fraaie stift razendsnel op voorsprong.
Die voorsprong was terecht, kijkend naar het spelbeeld in de gehele eerste helft. AZ had zijn zaakjes uitstekend voor elkaar in De Kuip en zorgde ervoor dat het publiek van Feyenoord zich tegen de ploeg van Robin van Persie ging keren. Er klonk veel gefluit van Het Legioen richting de eigen spelers vanwege het uiterst teleurstellende optreden in het eerste bedrijf.
Robin van Persie greep daarom ook in tijdens de rust. Hij voerde maar liefst drie wissels door en liet onder meer Gijs Smal en Givairo Read invallen. Het zorgde er niet direct voor dat Feyenoord een stuk beter ging voetballen, maar de ploeg van Van Persie kwam na 57 minuten spelen wel op gelijke hoogte. Na een schitterende pass van Tobias van den Elshout schoot Anis Hadj Moussa raak: 1-1.
In het resterende gedeelte van de wedstrijd zakte Feyenoord iets verder terug en was het AZ dat het fitst oogde en de gevaarlijkste kansen kreeg. Uiteindelijk viel er geen doelpunt meer, en dat was voor Feyenoord uitstekend nieuws. Het gelijkspel zorgde er door het puntverlies van NEC namelijk voor dat de Rotterdammers de tweede plaats in de Eredivisie definitief veilig konden stellen. Dat betekent dat er volgend seizoen Champions League-voetbal gespeeld wordt in De Kuip.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
40m kan het worden maar het startgeld is geloof ik 18m. @rudolf jij ook gefeliciteerd ! En stokvis ook het is binnen we gaan Europa weer in met dat perspectief kunne we leuk spelers aantrekken. we gaan het weer zien er zit meer in sommige spelers . Cl haalt soms het beste uit spelers hebben we in het verleden gezien.
Das in de pocket, gefeliciteerd!
@FCupdate: Correctie, pass was van Tobias van den Elshout. --> "Na een schitterende pass van Oussama Targhalline schoot Anis Hadj Moussa raak: 1-1." Verder was het inderdaad niet best, met vooral een beschamende eerste helft. 2ehelft iets beter en gelukkig het doel bereikt. Toch een goede stout voor opengetrokken. Bezoekers hadden meer verdiend. Jammer dat Ueda niet scoorde in zijn misschien wel laatste thuiswedstrijd.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
40m kan het worden maar het startgeld is geloof ik 18m. @rudolf jij ook gefeliciteerd ! En stokvis ook het is binnen we gaan Europa weer in met dat perspectief kunne we leuk spelers aantrekken. we gaan het weer zien er zit meer in sommige spelers . Cl haalt soms het beste uit spelers hebben we in het verleden gezien.
Das in de pocket, gefeliciteerd!
@FCupdate: Correctie, pass was van Tobias van den Elshout. --> "Na een schitterende pass van Oussama Targhalline schoot Anis Hadj Moussa raak: 1-1." Verder was het inderdaad niet best, met vooral een beschamende eerste helft. 2ehelft iets beter en gelukkig het doel bereikt. Toch een goede stout voor opengetrokken. Bezoekers hadden meer verdiend. Jammer dat Ueda niet scoorde in zijn misschien wel laatste thuiswedstrijd.