BILD onthult openingsbod Leverkusen op Timber, Feyenoord verlangt meer

27 augustus 2025, 16:19
BILD onthult openingsbod Leverkusen op Timber, Feyenoord verlangt meer
Foto: © Imago
14 reacties
Maak ons je Google-favoriet

Bayer Leverkusen heeft een openingsbod van vijftien miljoen euro gedaan op Quinten Timber. Dat meldt BILD. Eerder al was bekend dat Feyenoord 'niet bepaald onder de indruk' raakte van dit bod en het dan ook van tafel heeft geveegd.

Timber wil deze zomer graag vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder beschikt over een aflopend contract en aast op een transfer. Mocht een stap er niet van komen, zou hij wel bereid zijn om bij te tekenen en te voorkomen dat hij gratis de deur uitloopt. Afgelopen week werd de international in verband gebracht met een transfer naar Bayer Leverkusen en West Ham United.

Artikel gaat verder onder video

Het Bayer Leverkusen van trainer Erik ten Hag jaagt op een opvolger van Aleix Garcia, die op het punt staat om de Bundesliga achter zich te laten. Timber geldt als een van de topkandidaten, waardoor de Duitse club dinsdag dan ook een bod heeft uitgebracht. Volgens de Duitse krant ging het om een bedrag van vijftien miljoen euro, met daarbij een pakket van vijf miljoen euro aan bonussen.

"Feyenoord accepteerde het bod niet. Dat was te verwachten", aldus BILD, dat spreekt over 'een gokje' van de broodheer van Ten Hag. "Leverkusen probeert de transfersom, inclusief alle extra's, onder de twintig miljoen euro te houden. De Rotterdammers willen meer dan twintig miljoen euro zien." Leverkusen geeft de komst van Timber nog niet op en er wordt verwacht dat de Duitsers zich snel met een nieuw bod melden in De Kuip.

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop
Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

De kikker
480 Reacties
1.168 Dagen lid
668 Likes
De kikker
Link gekopieerd!
  • 4
    + 1
avatar

Ik snap niet dat ze hem niet transfervrij ophalen. Afspraken maken dat hij een som geld krijgt als hij tekent en je bespaart zo 10 mil.

Pietjanhendrik
544 Reacties
337 Dagen lid
562 Likes
Pietjanhendrik
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@De kikker: als ie volgend jaar transfervrij zou zijn dan zijn er mee gegadigden als alleen leverkusen. Daarom proberen het nu al

Quarlon
Erkende gebruiker! Meer info
1.168 Reacties
1.367 Dagen lid
4.290 Likes
Quarlon
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

@De kikker jij snapt wel meer niet

Allback
Erkende gebruiker! Meer info
1.155 Reacties
1.367 Dagen lid
5.792 Likes
Allback
Link gekopieerd!
  • 3
    + 1
avatar

Wat een gigantisch bedrag voor een Nederlandse speler met nog maar een contract voor 1 jaar. Feyenoord gaat sowieso een deal sluiten, het is totaal financieel onverantwoord om hem transfervrij te laten gaan volgend jaar als je nu dit bedrag kan krijgen.

Copa
2.225 Reacties
1.017 Dagen lid
22.825 Likes
Copa
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

ja klopt en bovendien heeft Feyenoord de vervanger al in huis. Dat is een voordeel, maar als je nu je speler moet verkopen is het ook een nadeel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

De kikker
480 Reacties
1.168 Dagen lid
668 Likes
De kikker
Link gekopieerd!
  • 4
    + 1
avatar

Ik snap niet dat ze hem niet transfervrij ophalen. Afspraken maken dat hij een som geld krijgt als hij tekent en je bespaart zo 10 mil.

Pietjanhendrik
544 Reacties
337 Dagen lid
562 Likes
Pietjanhendrik
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@De kikker: als ie volgend jaar transfervrij zou zijn dan zijn er mee gegadigden als alleen leverkusen. Daarom proberen het nu al

Quarlon
Erkende gebruiker! Meer info
1.168 Reacties
1.367 Dagen lid
4.290 Likes
Quarlon
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

@De kikker jij snapt wel meer niet

Allback
Erkende gebruiker! Meer info
1.155 Reacties
1.367 Dagen lid
5.792 Likes
Allback
Link gekopieerd!
  • 3
    + 1
avatar

Wat een gigantisch bedrag voor een Nederlandse speler met nog maar een contract voor 1 jaar. Feyenoord gaat sowieso een deal sluiten, het is totaal financieel onverantwoord om hem transfervrij te laten gaan volgend jaar als je nu dit bedrag kan krijgen.

Copa
2.225 Reacties
1.017 Dagen lid
22.825 Likes
Copa
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

ja klopt en bovendien heeft Feyenoord de vervanger al in huis. Dat is een voordeel, maar als je nu je speler moet verkopen is het ook een nadeel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen