Gerucht: 'Olympique Marseille richt pijlen op Feyenoorder Hadj Moussa'

31 december 2025, 07:46
Gerucht: 'Olympique Marseille richt pijlen op Feyenoorder Hadj Moussa'
Foto: © Imago
13 reacties
Maak ons je Google-favoriet

Olympique Marseille is in gesprek met Feyenoord over de komst van Anis Hadj Moussa. Dat meldt Africa Foot. De Franse topclub is op zoek naar aanvallende versterking en heeft de Algerijnse buitenspeler daarbij nadrukkelijk in beeld.

Volgens het medium zijn de gesprekken tussen beide clubs inmiddels opgestart. Feyenoord en Olympique Marseille deden afgelopen zomer ook al zaken, toen Igor Paixão voor een bedrag van dertig miljoen euro de overstap maakte naar de club uit Zuid-Frankrijk.

Artikel gaat verder onder video

Africa Foot verwacht dat Marseille ook voor Hadj Moussa diep in de buidel zal moeten tasten. De club zou rekening houden met een transfersom van vergelijkbare orde. De Algerijn past volgens directeur Mehdi Benatia goed binnen het profiel waar Marseille naar op zoek is.

Hadj Moussa is momenteel met Algerije actief op de Afrika Cup. Afgelopen zomer werd hij nog in verband gebracht met een transfer naar Benfica, maar die overstap kwam destijds niet tot stand.

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop
Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Het is een geweldige voetballer, of hij laat helemaal niks zien. Ik hou van zijn balbehandeling, het blijft genieten als een speler een pass over 60 meter direct dood legt. In de winter verkopen heeft niet mijn voorkeur en zal de prijs opdrijven, maar het kan een mooie match zijn.

Willemklein1950
232 Reacties
847 Dagen lid
1.179 Likes
Willemklein1950
Link gekopieerd!
  • 3
    + 1
avatar

@Positievo Imo niet meer dan een pleintjesvoetballer. Oogt leuk maar veels te vaak geen rendement. Mvg Willem Klein

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

@Willemklein1950 maar gaan we niet allemaal naar het stadion om een zo’n parel te zien spelen? Ik ben het helemaal met je eens dat hij te weinig rendement heeft, maar het is toch prachtig om te genieten

peterdejong1983
Erkende gebruiker! Meer info
1.024 Reacties
1.367 Dagen lid
4.812 Likes
peterdejong1983
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@Willemklein1950 daar heeft feyenoord er nog 1 van gehad, die veel meer had kunnen bereiken maar altijd voor eigen actie en afstandschoten ging. Is toen als nachtkaars uitgegaan, hopelijk doet hadj moussa het beter. De speler die ik bedoel? Diego biseswar.

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@Docker kijk de laatste internationale wedstrijd even, weer eens 2 geweldige assists. Het is een fijne speler om te zien spelen.

Klantenservice
Erkende gebruiker! Meer info
2.015 Reacties
1.173 Dagen lid
18.920 Likes
Klantenservice
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

Wat mij betreft nog niet het moment voor hem om te vertrekken. Hij is nu nog een beetje zoals Paixao in zijn beginjaren was: of hij speelt een geweldige wedstrijd, of hij is totaal onzichtbaar. Vorig seizoen was hij veel stabieler en dit leverde hen uiteindelijk een mooie transfer op. Mousda is nu nog te wisselvallig en nog te weinig rendement. Hoop dat hij niet te ongeduldig is en zichzelf de tijd gunt om eerst stabiel te worden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Het is een geweldige voetballer, of hij laat helemaal niks zien. Ik hou van zijn balbehandeling, het blijft genieten als een speler een pass over 60 meter direct dood legt. In de winter verkopen heeft niet mijn voorkeur en zal de prijs opdrijven, maar het kan een mooie match zijn.

Willemklein1950
232 Reacties
847 Dagen lid
1.179 Likes
Willemklein1950
Link gekopieerd!
  • 3
    + 1
avatar

@Positievo Imo niet meer dan een pleintjesvoetballer. Oogt leuk maar veels te vaak geen rendement. Mvg Willem Klein

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

@Willemklein1950 maar gaan we niet allemaal naar het stadion om een zo’n parel te zien spelen? Ik ben het helemaal met je eens dat hij te weinig rendement heeft, maar het is toch prachtig om te genieten

peterdejong1983
Erkende gebruiker! Meer info
1.024 Reacties
1.367 Dagen lid
4.812 Likes
peterdejong1983
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@Willemklein1950 daar heeft feyenoord er nog 1 van gehad, die veel meer had kunnen bereiken maar altijd voor eigen actie en afstandschoten ging. Is toen als nachtkaars uitgegaan, hopelijk doet hadj moussa het beter. De speler die ik bedoel? Diego biseswar.

Positievo
417 Reacties
184 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

@Docker kijk de laatste internationale wedstrijd even, weer eens 2 geweldige assists. Het is een fijne speler om te zien spelen.

Klantenservice
Erkende gebruiker! Meer info
2.015 Reacties
1.173 Dagen lid
18.920 Likes
Klantenservice
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

Wat mij betreft nog niet het moment voor hem om te vertrekken. Hij is nu nog een beetje zoals Paixao in zijn beginjaren was: of hij speelt een geweldige wedstrijd, of hij is totaal onzichtbaar. Vorig seizoen was hij veel stabieler en dit leverde hen uiteindelijk een mooie transfer op. Mousda is nu nog te wisselvallig en nog te weinig rendement. Hoop dat hij niet te ongeduldig is en zichzelf de tijd gunt om eerst stabiel te worden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen