Valente reageert geïrriteerd op Feyenoord-fan: ‘Blijf lekker thuis volgend seizoen’

11 mei 2026, 13:23
Luciano Valente
Foto: © Imago
3 reacties
Maak ons je Google-favoriet

Luciano Valente heeft op Instagram vol irritatie gereageerd op een supporter van Feyenoord. De middenvelder schreef in een post blij te zijn met de kwalificatie voor de Champions League, waarop een fan reageerde dat het ‘Feyenoord-onwaardig’ is wat de ploeg dit seizoen heeft laten zien. Daar reageerde Valente vervolgens weer op.

Feyenoord speelde zondag in eigen huis met 1-1 gelijk tegen AZ in een wedstrijd waarin het niet echt wist te overtuigen. Doordat NEC tegelijkertijd met 2-1 onderuit ging bij FC Groningen, was het gelijkspel voldoende om de tweede plaats definitief veilig te stellen. Daarmee keert Feyenoord komend seizoen na een seizoen afwezigheid weer terug in de Champions League.

Artikel gaat verder onder video

Na afloop van het duel met AZ plaatst Valente een post op Instagram met twee foto’s van rondom de wedstrijd. “Nobody said it was easy… ❤️ ”, schrijft de middenvelder, refererend aan het nummer dat in De Kuip altijd tegen het einde van de warming-up wordt gedraaid. “Bedankt voor alle support dit seizoen. Ik ben er trots op onderdeel te zijn van deze familie. Champions League ✅.”

Waar de meeste reacties op de post positief zijn, is een supporter absoluut niet te spreken over de boodschap van Valente. “Wat een reacties… Een kinderhand is gauw gevuld. Niets om trots op te zijn”, klinkt het. “Negentien punten achter op lampies (PSV, red.). Geen topper gewonnen en spel niet om aan te gluren. Feyenoord onwaardig.” Valente reageert daar vervolgens scherp op: “Blijf lekker thuis volgend seizoen.” Meerdere supporters uiten vervolgens hun steun voor de reactie van de creatieveling.

Reactie van Valente op Feyenoord-supporter
© Instagram @lucianovalente40
Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop
Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

JMP
96 Reacties
1.053 Dagen lid
392 Likes
JMP
Link gekopieerd!
  • 8
    + 1
avatar

Meneer Valente heeft dus ook al een complete Sahara in zijn oogjes. Deze fan heeft nl het allergrootste gelijk van de wereld. Meneer Valente vergeet gemakshalve maar even dat Feyenoord met het belabberde spel van afgelopen seizoen enkel en alleen 2e id kunnen worden door de nog veel grotere puinhoop in Amsterdam, het (nog) niet consistent genoeg zijn van NEC en de in het grootste deel van het seizoen slecht presteren van Twente en AZ. Zelden zal een 2e plaats een resultaat van de armoe van een competitie zijn geweest als in dit seizoen.

Ben Versteeg
1 Reactie
917 Dagen lid
1 Like
Ben Versteeg
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

Állemaal waar in beide reacties, maar de buit (CL spelen) is binnen. En geluk dwing je af, het maakt niet uit hoe, je stáát er wel. Prima reactie van Valente dan ook. En volgend seizoen mooie CL-wedstrijden, wat wil je nog méér, hoger kun je niet...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Meest relevant
Nieuwste
Oudste
2 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

JMP
96 Reacties
1.053 Dagen lid
392 Likes
JMP
Link gekopieerd!
  • 8
    + 1
avatar

Meneer Valente heeft dus ook al een complete Sahara in zijn oogjes. Deze fan heeft nl het allergrootste gelijk van de wereld. Meneer Valente vergeet gemakshalve maar even dat Feyenoord met het belabberde spel van afgelopen seizoen enkel en alleen 2e id kunnen worden door de nog veel grotere puinhoop in Amsterdam, het (nog) niet consistent genoeg zijn van NEC en de in het grootste deel van het seizoen slecht presteren van Twente en AZ. Zelden zal een 2e plaats een resultaat van de armoe van een competitie zijn geweest als in dit seizoen.

Ben Versteeg
1 Reactie
917 Dagen lid
1 Like
Ben Versteeg
Link gekopieerd!
  • 1
    + 1
avatar

Állemaal waar in beide reacties, maar de buit (CL spelen) is binnen. En geluk dwing je af, het maakt niet uit hoe, je stáát er wel. Prima reactie van Valente dan ook. En volgend seizoen mooie CL-wedstrijden, wat wil je nog méér, hoger kun je niet...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen