Kenneth Perez heeft zijn twijfels over de aanstaande transfer van Mats Deijl naar Feyenoord. Dat heeft volgens de analist van ESPN vooral te maken met de grote druk die op de 28-jarige verdediger in Rotterdam zal liggen.
Perez gaf zijn oordeel in het programma Voetbalpraat. Deijl kwam donderdagavond nog namens Go Ahead Eagles in actie in de Europa League, maar zal op korte termijn zijn overstap naar Feyenoord afronden. "In balbezit heb je een meerwaarde aan Deijl", stelt Perez.
De analist heeft echter zijn bedenkingen over het transferbeleid van de Rotterdammers: "Toen ik het las, dacht ik wel: je moet niet weer die kant op zoals tien, vijftien jaar geleden, toen ze allerlei middenmoters gingen halen. Ik hoop dat hij zichzelf kan blijven bij Feyenoord. Bij Go Ahead is het een leuke, frisse jongen. Bij Feyenoord is dat vaak moeilijk, omdat de druk anders is."
Toch denkt Perez dat Deijl een positieve bijdrage kan leveren aan het huidige Feyenoord. "Zijn persoonlijkheid is ook belangrijk voor de club."
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Alles beter dan Lotomba, echt die begrijpt het gewoon niet voorwaarts druk zetten, drie man achterop opbouwen, et Cetera. Efin hij begon goed onder Priske. Toen kwam Read en andere trainer en was hij geen eerste keus meer. Zijn reactie was dramatisch tergen Ferner drie persoonlijke fouten drie goals tegen. Verzin je gewoon niet. Efin die gaat niet meer spelen Onder v Persie. 5de keus.
@12deman Ik weet niet of de trainerswissel en komst van read de oorzaak zijn dat hij nu niet goed speelt. Hij begon inderdaad goed, maar liep toen een zware blessure op (beenbreuk). Daarna heeft hij het niveau van voor de blessure niet meer gehaald. Voor mijn gevoel is de blessure eerder de oorzaak. Bij zo'n zware blessure is het altijd de vraag op welk niveau een speler terugkomt. Bij hem was het helaas niet zijn ouder niveau.
Hij is gehaald met het idee dat hij achter Read zal staan als die fit is. Gewoon een steady back die geen hele rare dingen doet en aanvoelt wanneer je moet temporiseren. Ik beoordeel hem niet als een versterking aan de bovenkant, maar meer als een steady back-up voor een bescheiden bedrag
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Alles beter dan Lotomba, echt die begrijpt het gewoon niet voorwaarts druk zetten, drie man achterop opbouwen, et Cetera. Efin hij begon goed onder Priske. Toen kwam Read en andere trainer en was hij geen eerste keus meer. Zijn reactie was dramatisch tergen Ferner drie persoonlijke fouten drie goals tegen. Verzin je gewoon niet. Efin die gaat niet meer spelen Onder v Persie. 5de keus.
@12deman Ik weet niet of de trainerswissel en komst van read de oorzaak zijn dat hij nu niet goed speelt. Hij begon inderdaad goed, maar liep toen een zware blessure op (beenbreuk). Daarna heeft hij het niveau van voor de blessure niet meer gehaald. Voor mijn gevoel is de blessure eerder de oorzaak. Bij zo'n zware blessure is het altijd de vraag op welk niveau een speler terugkomt. Bij hem was het helaas niet zijn ouder niveau.
Hij is gehaald met het idee dat hij achter Read zal staan als die fit is. Gewoon een steady back die geen hele rare dingen doet en aanvoelt wanneer je moet temporiseren. Ik beoordeel hem niet als een versterking aan de bovenkant, maar meer als een steady back-up voor een bescheiden bedrag