Valentijn Driessen hoopt dat Almere City snel sneuvelt in de play-offs om promotie naar de Eredivisie, zo maakt hij duidelijk in Kick-off. In tegenstelling tot zijn collega Mike Verweij, vindt Driessen de Flevolanders totaal geen toevoeging voor het Nederlandse betaalde voetbal.
Almere City maakte geen aanspraak op directe promotie, maar kan via de Keuken Kampioen Play-Offs alsnog terugkeren naar het hoogste niveau. De ploeg van Jeroen Rijsdijk versloeg FC Den Bosch en De Graafschap in de nacompetitie en staat in de halve finale tegenover Willem II. Mocht Almere dat tweeluik winnen, dan neemt het de club het op tegen de nummer zestien van de Eredivisie.
“Wel leuk voor Almere, want die zijn vorig jaar gedegradeerd en die begonnen echt niet goed. Dan zie je toch wat scorende spitsen, Julian Rijkhoff en Ferdy Druijf, doen. Ik vind Almere wel een leuke club”, zegt Verweij in eerste instantie.
Driessen gaat daar absoluut niet in mee: “Ik hoop niet dat die promoveren”, begint de chef voetbal van De Telegraaf. “Wat heb je aan Almere City in de Eredivisie? Aan 2500 man die op die tribune zitten. Het gaat helemaal nergens over en je kunt het nauwelijks betaald voetbal noemen. Laat die maar lekker in de eerste divisie”, haalt de journalist uit.
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Meneer Driessen het station heeft 4200 plaatsen en wordt vergroot naar 6000 plaatsen. Daarnaast is het systeem dat zwakke broeders promoveren en degraderen. Dus waarom zou Almere city hier niet in thuis horen?
Ik ben het oneens met wat Driessen over Almere zegt. Dit kan je dan ook van veel andere clubs zeggen die promoveren want die hebben ook heel vaak niets in de eredivisie te zoeken. Het merendeel blijft hooguit een paar seizoenen in de ED en zakken dan weer af naar de anonimiteit in de KKD.
Met de enorme groei van Almere is dit in potentie een slapende reus. Natuurlijk zegt omvang van de stad niet alles. Kijk maar naar Den Haag of Heerenveen maar er is wel een groot bedrijfsleven. Er zijn wel meer stadions in de eredivisie die slecht bezocht worden. Als de sportieve prestaties goed zijn dan promoveren ze of Driessen het nu wil of niet
Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.
Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.
Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.
Meneer Driessen het station heeft 4200 plaatsen en wordt vergroot naar 6000 plaatsen. Daarnaast is het systeem dat zwakke broeders promoveren en degraderen. Dus waarom zou Almere city hier niet in thuis horen?
Ik ben het oneens met wat Driessen over Almere zegt. Dit kan je dan ook van veel andere clubs zeggen die promoveren want die hebben ook heel vaak niets in de eredivisie te zoeken. Het merendeel blijft hooguit een paar seizoenen in de ED en zakken dan weer af naar de anonimiteit in de KKD.
Met de enorme groei van Almere is dit in potentie een slapende reus. Natuurlijk zegt omvang van de stad niet alles. Kijk maar naar Den Haag of Heerenveen maar er is wel een groot bedrijfsleven. Er zijn wel meer stadions in de eredivisie die slecht bezocht worden. Als de sportieve prestaties goed zijn dan promoveren ze of Driessen het nu wil of niet