Transfer Hartman naar Ajax van de baan

29 december 2025, 21:43
Quilindschy Hartman
Foto: © Imago
20 reacties
Maak ons je Google-favoriet

Quilindschy Hartman gaat niet naar Ajax, zo meldt Voetbal International. De linksback van Burnley werd de afgelopen dagen in verband gebracht met een stap naar Amsterdam, maar dat gaat dus niet door.

Fabrizio Romano zorgde zondag voor een verrassing door te melden dat Hartman in beeld was bij Ajax. Niet veel later werd dit door De Telegraaf bevestigd en liet de krant weten dat de linksback zelf ook wel oren zou hebben naar een stap naar Amsterdam. Ajax dacht daarbij aan een huurdeal met een koopoptie.

Artikel gaat verder onder video

Nu gaat die transfer er echter niet van komen, zo weet VI maandagavond te melden. Hartman heeft een rijk verleden bij Feyenoord. Mede daarom heeft de back besloten dat hij niet naar de aartsrivaal uit Amsterdam toe wil. Momenteel denkt de verdediger na over andere opties.

Voor Ajax betekent dit dat de zoektocht naar een nieuwe linksback voort duurt. Daarvoor hebben de Amsterdammers nog vier opties: Jorrel Hato, Souffian El Karouani, Adam Aznou en Ignace van der Brempt.

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

Officiële tickets voor Europese topwedstrijden koop je veilig en vertrouwd bij FCUpdate.nl

  • Ticketshop
Meest relevant
Nieuwste
Oudste
6 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

Positievo
417 Reacties
183 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Ik begrijp zijn voorkeur maar je wil jezelf ook laten zien voor oranje, en hij is echt een aanwinst voor Ajax. Misschien zijn er andere clubs met concrete interesse, anders zou ik het niet verstandig vinden.

The all blacks
228 Reacties
1.164 Dagen lid
2.009 Likes
The all blacks
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Het is natuurlijk triest dat de omgeving bepaald of je naar de concurrent kunt gaan. Johan Cruijff heeft Feyenoord ook kampioen gemaakt.

Veluwe
172 Reacties
245 Dagen lid
245 Likes
Veluwe
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Begrijp ik het goed dat men hier denkt dat een basisplaats bij Ajax (lees eredivisie niveau) een reden voor Koeman moet zijn om hem te selecteren?

Vriendje Stokvis
1.937 Reacties
643 Dagen lid
9.209 Likes
Vriendje Stokvis
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Ja dat lees je goed.

CG
3.545 Reacties
1.065 Dagen lid
14.017 Likes
CG
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Het zal ongetwijfeld een zware geldkwestie geweest zijn.

Goku 2.0
92 Reacties
229 Dagen lid
139 Likes
Goku 2.0
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

@Docker, wat heeft een club in het buitenland te maken met een aartsrivaal in Nederland. Genoeg Ajax spelers, die nooit voor Feyenoord willen uitkomen. Dat zijn spelers waarvan de club in het hart zit. Maar deze gaan/zijn wel in het buitenland gaan spelen.

Klantenservice
Erkende gebruiker! Meer info
2.015 Reacties
1.173 Dagen lid
18.920 Likes
Klantenservice
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Het was een leuke out-of-the-box keuze van Ajax. Je kunt zoiets altijd proberen. Het was echter wel te verwachten dat het geen doorgang zou vinden, door o.a. zijn verleden en zijn huidige salaris. Hoop eigenlijk dat Hartman gaat strijden voor zijn plekje bij Burnley. Was bij Feyenoord zijn basisplek kwijt, en wilde direct vertrekken. Ging vervolgens naar Burnley. Nu lijkt hij bij Burnley zijn plekje kwijt te zijn, en wil hij opnieuw vertrekken. Bij tegenslag mag je, wat mij betreft, ook wel de strijd aan gaan. Als hij nu weer naar een andere club gaat, hoop ik dat hij daar wat langer blijft.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen

Reacties

Meest relevant
Nieuwste
Oudste
6 reacties
Vanaf level 0
Vanaf level 1
Vanaf level 2
Vanaf level 3
Vanaf level 4
Vanaf level 5
Vanaf level 6
Vanaf level 7
Vanaf level 8

Iedere nieuwe gebruiker begint op level 0. Vanaf dat moment groeit je level automatisch mee met je activiteit binnen de community. Zodra je account is goedgekeurd en je actief meedoet door berichten te plaatsen, te reageren of anderen te helpen, laat je zien dat je betrokken bent.

Hoe vaker je op een positieve, respectvolle en constructieve manier bijdraagt, hoe sneller je level stijgt. Je kunt doorgroeien tot level 8, het hoogste niveau dat laat zien dat je een actieve en gewaardeerde deelnemer bent.

Het level-systeem is bedoeld als waardering voor goed gedrag en positieve interactie. Blijf dus vriendelijk, nieuwsgierig en actief: zo bouw je niet alleen aan je eigen level, maar ook aan een sterke en fijne community voor iedereen.

Positievo
417 Reacties
183 Dagen lid
584 Likes
Positievo
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Ik begrijp zijn voorkeur maar je wil jezelf ook laten zien voor oranje, en hij is echt een aanwinst voor Ajax. Misschien zijn er andere clubs met concrete interesse, anders zou ik het niet verstandig vinden.

The all blacks
228 Reacties
1.164 Dagen lid
2.009 Likes
The all blacks
Link gekopieerd!
  • 2
    + 1
avatar

Het is natuurlijk triest dat de omgeving bepaald of je naar de concurrent kunt gaan. Johan Cruijff heeft Feyenoord ook kampioen gemaakt.

Veluwe
172 Reacties
245 Dagen lid
245 Likes
Veluwe
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Begrijp ik het goed dat men hier denkt dat een basisplaats bij Ajax (lees eredivisie niveau) een reden voor Koeman moet zijn om hem te selecteren?

Vriendje Stokvis
1.937 Reacties
643 Dagen lid
9.209 Likes
Vriendje Stokvis
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Ja dat lees je goed.

CG
3.545 Reacties
1.065 Dagen lid
14.017 Likes
CG
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Het zal ongetwijfeld een zware geldkwestie geweest zijn.

Goku 2.0
92 Reacties
229 Dagen lid
139 Likes
Goku 2.0
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

@Docker, wat heeft een club in het buitenland te maken met een aartsrivaal in Nederland. Genoeg Ajax spelers, die nooit voor Feyenoord willen uitkomen. Dat zijn spelers waarvan de club in het hart zit. Maar deze gaan/zijn wel in het buitenland gaan spelen.

Klantenservice
Erkende gebruiker! Meer info
2.015 Reacties
1.173 Dagen lid
18.920 Likes
Klantenservice
Link gekopieerd!
  • 0
    + 1
avatar

Het was een leuke out-of-the-box keuze van Ajax. Je kunt zoiets altijd proberen. Het was echter wel te verwachten dat het geen doorgang zou vinden, door o.a. zijn verleden en zijn huidige salaris. Hoop eigenlijk dat Hartman gaat strijden voor zijn plekje bij Burnley. Was bij Feyenoord zijn basisplek kwijt, en wilde direct vertrekken. Ging vervolgens naar Burnley. Nu lijkt hij bij Burnley zijn plekje kwijt te zijn, en wil hij opnieuw vertrekken. Bij tegenslag mag je, wat mij betreft, ook wel de strijd aan gaan. Als hij nu weer naar een andere club gaat, hoop ik dat hij daar wat langer blijft.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen